Školení je celkem běžná procedura, která se týká nově příchozích zaměstnanců i stávajícího personálu. Školí se bezpečnost práce, požární ochrana, zásady první pomoci a také profesní odbornosti, například z IT oboru. Některá školení se provádí v interní formě, na jiná firmy vysílají své zaměstnance do prostředí školicích místností, někdy i na značnou vzdálenost od místa výkonu povolání. Školicí společnosti předávají svým klientům mimo jiné i propagační předměty. Nejčastěji jsou to psací potřeby a papírové diáře, bloky či záznamníky, ale velmi oblíbeným firemním reklamním předmětem Promo dárky je také hrnek.
Využijte červenou barvu v kombinaci s bílou – bílým hrnkem zpravidla nikoho neoslníte a většinou se vám to nepodaří ani keramikou zelené nebo modré barvy, které bývají často vybledlé, zato sytě červený hrnek zvedne náladu již na první pohled. Opatříte-li jej potiskem v bílé barvy, například logem a krátkým textovým sloganem, nebude to mít chybu. Červené hrnky lépe vypadají, když mají bílý vnitřek, jsou pak velmi dekorativní a můžete je mít i vystavené na poličce.
Nabídněte klientům s hrnkem i kávu nebo čaj – ve školicích místnostech bývá k dispozici nápojový automat a také kávovar či rychlovarná konvice. Můžete pak klientům nabízet i kvalitní ovocný, bylinkový či zelený čaj nebo zrnkovou a náhražkovou kávu, aby měli na výběr a možnost nápoje nalít do darovaných hrnků.
https://www.pravidla.cz/pravopis/27689-zato.html hrnek“ data-rich-file-id=“258635″ src=“https://galium.cz/wp-content/uploads/coffee-6571884_640_1.jpg“>
K hrnkům se hodí i reklamní textil – rozdávat na školení trička je celkem obvyklé, ale nemusíte se strefit do správné velikosti a bude to spíše Danajský dar. Zkuste to tentokrát s froté osuškami a ručníky, těmi nikoho neurazíte a nemusíte hlídat velikost, načež zároveň víte, že dárek nebude nikomu na obtíž. Osušky s firemním logem si lidé mohou brát i na dovolenou k moři nebo k přehradě a zároveň vám tím budou dělat nevtíravou reklamu.