Také se vám stalo, že jste obdrželi na nějaké firemní předváděcí prezentaci, případně na firemním školení, reklamní blok s logem, datem konání události a krátkým popisem? Takovéto upomínkové drobnosti bývají předmětem propagačních akcí poměrně často, spolu s blokem se tu může objevit i propiska, diář, odznak, vlaječka, hrnek nebo dokonce tričko či polokošile.
Předávání takových předmětů je pokaždé velmi příjemnou záležitostí, a kdo se jí zhostí ze strany pořadatele či naopak jako host, potvrdí, že to bývají nezapomenutelné chvíle. Jistě, že také záleží na obsahu samotného setkání, a že musí být smysluplné a přinášet užitek, není to pochopitelně jen o rozdávání předmětů, aby si vás jimi někdo naklonil na svou stranu. Reklamní bloky se však nerozdávají jen v rámci školení a prezentací, lze je darovat v podstatě komukoli, při jakékoli příležitosti. A tou mohou být dokonce i narozeniny, jmeniny, Velikonoce nebo Vánoce. Koho by váš dárek mohl potěšit nejvíc?
Rodiče a prarodiče – starší generace by mohla ocenit reklamní blok, protože jim připomíná jejich dětství a mládí, kdy neexistovaly mobilní sítě ani výpočetní technika, a lidé se museli spolehnout hlavně sami na sebe, na své vlastní schopnosti a dovednosti, a také na to, co si poznamenají tužkou na papír. Tento postup je sice pomalejší, ale má výhodu v tom, že se vám žádná data neztratí, a také k nim nikdo nemá přístup.
Milovníky retro stylu a kancelářských potřeb – retro styl dnes frčí a spolu s ním i retro předměty, jako je nábytek, domácí spotřebiče, obuv, oblečení a bytové doplňky. Reklamní blok v retro stylu může být skvělý dárek k Vánocům.
Sběratele – kromě běžného užívání papírových zápisníků a diářů je někteří lidé rádi sbírají. Vyměňují si své exponáty s jinými lidmi a těší je kontakt s těmito věcmi podobně, jako tomu bývá u čtenářů papírových knih.